“Gwiezdne wojny” w internecie

Najnowsza część “Star Wars” zarobiła rekordowe 529 mln dolarów podczas pierwszego weekendu wyświetlania, bijąc tym samym o 5 mln wynik “Jurassic World”. Sprawdziliśmy, co najbardziej przyciąga w gwiezdnej sadze.

PAMIĘTAJ: Wszystkie materiały (artykuły, grafiki i wizualizacje), umieszczane na Datablog.pl i KtoRzadzi.pl, mogą być kopiowane i publikowane bez zgody autorów. Jedynym warunkiem jest podanie źródła materiału.

Najbardziej dochodowym filmem w historii jest “Avatar”, który zarobił 2,78 mld dol. Pojawiają się głosy, że najnowsza część “Gwiezdnych wojen” może ten rekord pobić, choć na razie jest za wcześnie, by móc to potwierdzić. Faktem jest jednak to, że “Przebudzenie mocy” jest filmem, który zaliczyło najlepszy weekend otwarcia w historii kina. Również w Polsce – klienci kupili bilety za 18 mln zł, co jest polskim rekordem. Najnowsza odsłona “Star Wars” nie pobiła jednak frekwencyjnego rekordu. W pierwszy weekend po premierze “Przebudzenie mocy” zobaczyło 789 tys. Polaków. To “dopiero” trzeci wynik – po “Pięćdziesięciu twarzach Greya” (834 tys.) i “Shreku Trzecim” (793 tys.).

Które postacie cieszą się największym zainteresowaniem w internecie? Na jakie pytania dotyczące gwiezdnej sagi chcieliśmy poznać odpowiedzi i wreszcie w których krajach świata zainteresowanie “Gwiezdnymi wojnami” jest największe?

Star Wars

Star Wars

Star Wars

Jeśli szukasz najlepszych wizualizacji z całego świata, zajrzyj na nasz facebookowy profil. Polub nas, by nic Ci nie umknęło.

Źródło danych: Google Trends

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *